Lääkeyritysten ja terveydenhuollon ammattilaisten väliseen vuorovaikutukseen on tullut tänä vuonna aivan uusia haasteita. Virtuaaliympäristöön siirtyneet kohtaamiset vaativat uudenlaista osaamista onnistuakseen. Miten etänä tapahtuvalla viestinnällä rakennetaan vaikuttavuutta ja luodaan onnistuneita asiakaskokemuksia?
Koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä etävaikuttamistilanteisiin ja opit toteuttamaan etätapaamiset tehokkaasti ja kuulijoita kiinnostavasti. Lisäksi kuulet virtuaalisia tapaamisia koskevat eettiset ohjeet ja hyvät käytännöt.
Kohderyhmä
Vaikuta virtuaalisesti -koulutus on sinulle, jonka työkuvaan kuuluu vaikuttaminen etänä ja joka kaipaat lisäpotkua etätapaamisten onnistumiseen, digitaalisen vuorovaikutukseen ja viestintään. Webinaari sopii laajasti terveys- ja lääkealan asiantuntijoille eri osa-alueilta, erityisesti markkinointi ja myynti sekä yhteiskuntasuhteet ja viestintä.
Toteutus
Koulutus on saatavilla webinaaritallenteena 31.3.2021 asti. Sisältö kuvattiin 10.12.2020 ja sen kesto on noin 2 tuntia. Sisältö on katsottavissa osissa.
Sisältö
Tervetuloa webinaariin!
Päivi Asikainen, Growth Director, Farmania Oy
Mediayhteiskunta nyt - Vaativa vuorovaikutus ja vaikuttaminen digiaikana
Mitä meidän kannattaa ymmärtää ja huomioida juuri nyt viestinnässämme?
Esimerkkejä terveysalalta
Lilly Korpiola, mediastrategi, tietokirjailija, valmentaja
Virtuaalisia tapaamisia koskevat eettiset ohjeet ja hyvät käytännöt
Kysymyksiä ja vastauksia
Jaakko Laurila, erityisasiantuntija, Lääketeollisuus ry
Koomassa Teamsissä? Käytännön vinkkejä etäkokouksiin ja -tiimityöhön
Karoliina Kettukari, Leading Modern Work at Meltlake
Yhteenveto ja webinaarin päätös
Päivi Asikainen, Growth Director, Farmania Oy
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu koulutukseen imoittautumislinkistä. Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistusviestin ja kirjautumisohjeet koulutukseen. Sisältö on katsottavissa yhden kuukauden ajan vahvistusviestin vastaanottamisesta.
Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista kohdasta: Ohjeita osallistujille.