Aika ja paikka

To 04.06.2020 kello 09:00-12:00
Kesto: 1 päivä
Live-webinaari, 00130, Helsinki

Hinta

445.00€
(+ alv)

Skype-koulutus, f2f-tapaaminen vai closed access? Mistä rakentuu onnistunut asiakaskokemus terveydenhuollossa? Keskustele lääkemarkkinoinnin tämänhetkisistä haasteista, poimi parhaat vinkit digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämiseen ja päivitä tietosi siitä, millaiset ovat lääkäreiden lääkeinformaation ja tuotekoulutusten tarpeet.

Kohderyhmä


Webinaari on tarkoitettu erityisesti markkinoinnin ja myynnin parissa toimiville lääkeyritysten edustajille. Webinaari sopii myös markkinointi- ja viestintätoimistojen edustajille, jotka toteuttavat terveys- ja lääkeviestintää.

Ohjelma


Moderaattori: Päivi Asikainen, Growth Director, Farmania Oy


Webinaari kestää klo 9-12 ja se sisältää viisi kiinnostavaa puheenvuoroa:


1) Kari Korkiakoski, kirjailija, toimitusjohtaja, osakas, Futurelab Finland

Kari avaa asiakaskokemuksen kolme tärkeää näkökulmaa: miten digiajan asiakaskokemuksella kasvatetaan kilpailuetua, kehitetään liiketoimintaa ja saadaan tunteet näkymään? Tiesitkö, että myyntityössä 2/3 on tunnetta?


2) Anne Palin, Therapeutic Area Lead, Amgen AB

Anne on pitkän linjan lääkemarkkinoinnin ja asiakaskokemuksen ammattilainen. Anne tuo konkretiaa ja pohdintaa siitä, miten lääkemarkkinoinnilla luodaan onnistunut asiakaskokemus terveydenhuollossa.


3) Jaakko Laurila, erityisasiantuntija, Lääketeollisuus ry

Jaakko huolehtii, että eettisen lääkemarkkinoinnin osaaminen on hallussa tapahtui se f2f tai digitaalisesti. Jaakko kertoo miten toteutat eettisesti tuotekoulutukset, -esittelyt ja kongressit etäyhteydellä.


4) Wille Komulainen, LL, CEO, Medical director, Panacea & 5) Mikko Polvi, Head of Analytics, Lääketietokeskus Oy

Kahdessa viimeisessä puheenvuorossa päästään lääketiedon ytimeen! LL Wille Komulainen avaa näkökulmia mitä lääkemarkkinoinnin uusi aikakausi tarkoittaa ja jakaa kokemuksia lääkäreiden digikäyttäytymisestä sekä minkälainen lääkemarkkinoinnin sisältö resonoi tai vastaavasti ei.


Mikko Polvi avaa tuoreen lääkärikyselyn tuloksia lääkäreiden lääkeinformaation ja tuotekoulutusten tämänhetkisistä tarpeista. Saavatko lääkärit riittävästi tietoa esim. uusista lääkkeistä tai korvattavuuksista? Mitä kanavia pitkin lääkärit toivovat tietoa lääkkeistä? Tämä selviää webinaarissa!

Toteutus


Jos osallistut live-webinaariin, sinulla on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja chatin kautta. Webinaarin voit katsoa myös myöhemmin kahden kuukauden ajan.

Hinta ja ilmoittautuminen


Early bird -hinta 345 € + alv, kun ilmoittaudut viimeistään 23.4.2020. Tämän jälkeen hinta on 445 €+ alv.


Olisiko teitä osallistumassa useampi? Kysy ryhmäeduista yhteyshenkilöltä!


Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista kohdasta: Ohjeita osallistujille.