Lääketietokeskus Koulutus Koulutuskalenteri Lääkemarkkinointi 3.0 – Digitalisoituva lääkeala

Lääkemarkkinointi 3.0 – Digitalisoituva lääkeala

Syksyn kiinnostavin seminaarisarja käynnistyy syyskuussa digitalisoituvan lääkealan haasteiden ja mahdollisuuksien parissa. Neljä seminaaripäivää sisältävä koulutuskokonaisuus tarjoaa lääkemarkkinoinnin ja -myynnin parissa toimiville katsauksen alan puhuttavimpiin aiheisiin ja uusimpaan tietoon.

Lääkemarkkinointi 3.0 -seminaarisarjassa nostetaan tällä kertaa keskusteluun neljä ajankohtaista teemaa: digitalisoituva lääkeala, lääkärin lääketieto ja lääkeinformaation käyttö, viestintä ja maineenhallinta sekä eettinen lääkemarkkinointi.

Tavoitteet

Digitalisoituva lääkeala -seminaarissa

• kuulet lääkeyritysten kokemuksista digitaalisesta lääkemarkkinoinnista Suomessa ja Ruotsissa
• saat ajankohtaista tietoa markkinoinnissa tapahtuvista muutoksista ja trendeistä
• kuulet lääkärin näkemyksiä tulevaisuuden lääkemarkkinoinnista ja sen monikanavaisuudesta terveydenhuollossa
• saat innovatiivisia ajatuksia sekä työkaluja oman työn kehittämiseen.

Kohderyhmä

Seminaari on tarkoitettu erityisesti lääkeyritysten markkinoinnin, myynnin ja viestinnän parissa toimiville. Lisäksi seminaariin voivat osallistua mainos- ja viestintätoimistojen edustajat sekä muut aiheesta kiinnostuneet.

Ilmoittautuminen

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä oli 15.9.2015, mutta voit edelleen ilmoittautua oheisesta ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4972. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliosta. Peruutusehdot: ks. ohjeita osallistujille.

Tutustu muihin seminaaripäiviin tästä.

Syksyn kiinnostavin seminaarisarja käynnistyy syyskuussa digitalisoituvan lääkealan haasteiden ja mahdollisuuksien parissa. Neljä seminaaripäivää sisältävä koulutuskokonaisuus tarjoaa lääkemarkkinoinnin ja -myynnin parissa toimiville katsauksen alan puhuttavimpiin aiheisiin ja uusimpaan tietoon.

Lääkemarkkinointi 3.0 -seminaarisarjassa nostetaan tällä kertaa keskusteluun neljä ajankohtaista teemaa: digitalisoituva lääkeala, lääkärin lääketieto ja lääkeinformaation käyttö, viestintä ja maineenhallinta sekä eettinen lääkemarkkinointi.

Tavoitteet

Digitalisoituva lääkeala -seminaarissa

• kuulet lääkeyritysten kokemuksista digitaalisesta lääkemarkkinoinnista Suomessa ja Ruotsissa
• saat ajankohtaista tietoa markkinoinnissa tapahtuvista muutoksista ja trendeistä
• kuulet lääkärin näkemyksiä tulevaisuuden lääkemarkkinoinnista ja sen monikanavaisuudesta terveydenhuollossa
• saat innovatiivisia ajatuksia sekä työkaluja oman työn kehittämiseen.

Kohderyhmä

Seminaari on tarkoitettu erityisesti lääkeyritysten markkinoinnin, myynnin ja viestinnän parissa toimiville. Lisäksi seminaariin voivat osallistua mainos- ja viestintätoimistojen edustajat sekä muut aiheesta kiinnostuneet.

Ilmoittautuminen

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä oli 15.9.2015, mutta voit edelleen ilmoittautua oheisesta ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4972. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliosta. Peruutusehdot: ks. ohjeita osallistujille.

Tutustu muihin seminaaripäiviin tästä.

Moderaattori

Tapio Järvenpää on digitalisoinnin suunnannäyttäjä, haluttu mentori ja menetelmien ravistelija, joka avaa värikästä kokemushistoriaansa ja tarjoaa avaimet teknologiamurroksessa menestymiseen. Tapion luennointityyli on kypsynyt hänen johtamis- ja teknologiaseminaareissa pitämissään, provosoivan havainnollistavissa esityksissä. Hyvänä näytteenä käy Tapio Järvenpään yhdessä Ilkka Kankareen kanssa syksyllä 2013 julkaisema projektijohtamisen oppikirja Veikö Moolok vallan – vapauta projektisi tuhlaajakultista.

Puhujat

Lauri Ahonen, LL, CGI Suomi Oy
Johan Henriksson, Corporate Digital Manager, Pfizer AB Sweden
Tapio Järvenpää, IT-asiantuntija, Design & Stuff Ltd
Lauri Muhonen, Digital Manager, Takeda Oy
Markus Nieminen, Creative, Partner, dynamo&son

Seminaarin moderaattori: Tapio Järvenpää, IT-asiantuntija, Design & Stuff Ltd

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Seminaarin avaus: Mitä digitalisaatio muutoksena ja muutosnopeutena tarkoittaa?
Tapio Järvenpää

9.25 Digitaalisen viestinnän trendit 2015
Markus Nieminen, Creative, Partner, dynamo&son

10.00 Kuinka tuottaa lisäarvoa potilaalle ja lääkärille digitaalisilla palveluilla? 
Lääkeyrityksen kokemuksia digitaalisesta markkinoinnista
Lauri Muhonen, Digital Manager, Takeda Oy

10.45 Jaloittelutauko

11.00 Kokemuksia digitaalisten kanavien hyödyntämisestä lääkemarkkinoinnissa Ruotsissa (puheenvuoro englanniksi)
Johan Henriksson, Corporate Digital Manager, Pfizer AB Sweden

11.45 Lääkäri ja digitaalisuus
Lauri Ahonen, LL, CGI Suomi Oy

12.15 Yhteenveto ja seminaarin päätös

Lisätietoja

Viktoria Paananen (äitiyslomalla)
Asiakkuuspäällikkö
work (09) 6150 4965
Lataa yhteystiedot vCardina
Sitemap:

Sivusto ei ole optimoitu IE6-selaimelle

Päivittämällä selaimesi uudempaan versioon:

  • Varmistat uudempaa tekniikkaa sisältävien sivustojen näkymisen oikein
  • Lisäät verkkoturvallisuutta
  • Saat vakaammin toimivan selainympäristön

Päivitä uuteen Internet Explorer -versioon

Päivitä selaimesi alla olevasta olevasta linkistä uusimpaan Internet Explorer -versioon. Internet Explorer on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Microsoftin sivustolta.

Asenna Firefox

Voit vaihtoehtoisesti siirtyä kokonaan uuteen selaimeen, Firefoxiin. Selain on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Mozillan sivustolta.

Sulje