Lääketietokeskus Koulutus Koulutuskalenteri Lääkemarkkinointi 3.0 – Digitaalinen palvelukokemus

Lääkemarkkinointi 3.0 – Digitaalinen palvelukokemus

Tavoitteet

Digitaalinen palvelukokemus -seminaaripäivänä mm.
• tutustut digitaalisen markkinoinnin eri ilmiöihin ja muutoksiin markkinoinnissa
• kuulet mielenkiintoisia case-esimerkkejä, miten digitaalisuus ohjaa asiakkuuksia käytännössä
• ymmärrät digitaalisen palvelukokemuksen erityispiirteet ja miten sitä sovelletaan lääkemarkkinointiin
• saat työkaluja digitaalisen palvelukokemuksen mittaamiseen ja analysointiin.

Seminaaripäivä sopii

• lääkemarkkinoinnista sekä markkinoinnin suunnittelusta ja kehityksestä vastaaville
• lääkemyynnistä vastaaville ja myynnin parissa toimiville
• mainos- ja viestintätoimiston edustajille

Ilmoittautuminen

Seminaarin viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä oli 16.9.2014, mutta voit edelleen ilmoittautua oheisesta ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4918. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliosta. Peruutusehdot: ks. ohjeita osallistujille.

Tutustu myös koulutusfoorumin muihin seminaaripäiviin

Asiakaskokemus kasvavana kilpailuetuna 28.10.2014
Asiantuntijasta palvelukokonaisuuden rakentajaksi 18.11.2014
Eettinen lääkemarkkinointi muuttuvassa toimintaympäristössä 9.12.2014

Tavoitteet

Digitaalinen palvelukokemus -seminaaripäivänä mm.
• tutustut digitaalisen markkinoinnin eri ilmiöihin ja muutoksiin markkinoinnissa
• kuulet mielenkiintoisia case-esimerkkejä, miten digitaalisuus ohjaa asiakkuuksia käytännössä
• ymmärrät digitaalisen palvelukokemuksen erityispiirteet ja miten sitä sovelletaan lääkemarkkinointiin
• saat työkaluja digitaalisen palvelukokemuksen mittaamiseen ja analysointiin.

Seminaaripäivä sopii

• lääkemarkkinoinnista sekä markkinoinnin suunnittelusta ja kehityksestä vastaaville
• lääkemyynnistä vastaaville ja myynnin parissa toimiville
• mainos- ja viestintätoimiston edustajille

Ilmoittautuminen

Seminaarin viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä oli 16.9.2014, mutta voit edelleen ilmoittautua oheisesta ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4918. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliosta. Peruutusehdot: ks. ohjeita osallistujille.

Tutustu myös koulutusfoorumin muihin seminaaripäiviin

Asiakaskokemus kasvavana kilpailuetuna 28.10.2014
Asiantuntijasta palvelukokonaisuuden rakentajaksi 18.11.2014
Eettinen lääkemarkkinointi muuttuvassa toimintaympäristössä 9.12.2014

Seminaarin moderaattori

Topi Hanhela, johtaja, Lääketietokeskus Oy 

Seminaarin puhujat

Kari Neilimo, vuorineuvos, taloustieteiden tohtori, Tampereen yliopisto
Rami Virtanen, Customer Solutions Development and Digital Lead, GlaxoSmithKline Oy
Sami Raasakka, johtajaylilääkäri, Lappeenrannan yksikkö, YTHS
Tuomas Otala, CIO, SVP, Suomen Terveystalo Oy
Timo Muhonen,johtaja, Branding, IR ja digitaaliset palvelut, Zeeland Oyj
Päivi Kyllönen-Lindholm, tuotepäällikkö, Algol Pharma Oy
Ville Valkonen, asiakkuuspäällikkö, Lääketietokeskus Oy
Markus Nieminen, Creative, Partner, dynamo&son
Jukka Takala, Account Manager, Healthcare, Rocky Advertising Oy
Kimmo Timonen, Head of Digital Service Design, Tieto
Marko Filenius, Executive Consultant, Descom Oy

Seminaarin moderaattori: Topi Hanhela, johtaja, Lääketietokeskus Oy 

9.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.30 Johdatus seminaarin aiheisiin

9.35 Seminaarin avaus: Kuinka Suomi nostetaan digitaalisen liiketoiminnan huipulle?
Kari Neilimo, vuorineuvos, taloustieteiden tohtori, Tampereen yliopisto

10.00 Lääkemarkkinat digitaalisen aikakauden pyörteissä – miten muutoksen tuomat haasteet käännetään yrityksen voimavaraksi?
Rami Virtanen, Customer Solutions Development and Digital Lead, GlaxoSmithKline Oy

10.30 Case Meedoc: Lääkärin kokemuksia potilaan vastaanottamisesta mobiililaitteella
Sami Raasakka, johtajaylilääkäri, Lappeenrannan yksikkö, YTHS

11.00 Case Oma Terveys: Käyttäjäkokemuksia digitaalisesta asiakaspalvelusta terveydenhuollossa
Tuomas Otala, CIO, SVP, Suomen Terveystalo Oy

11.20 Case Precosa: Reseptivalmisteesta itsehoitovalmisteeksi – miten muutos mullisti markkinointiamme?
Päivi Kyllönen-Lindholm, tuotepäällikkö, Algol Pharma Oy

11.40 Case Precosa: Millaista on tehdä digitaalista markkinointia lääkeyrityksen kanssa?
Timo Muhonen, johtaja, Branding, IR ja digitaaliset palvelut, Zeeland Oyj

12.00 Case Pharmarket: Älykästä markkina-analyysiä helposti ja mobiilisti
Ville Valkonen, asiakkuuspäällikkö, Lääketietokeskus Oy

12.15 Buffet ja verkostoitumista

13.00 Vuoden 2014 keskeiset digitaaliset trendit, suuntaus vuoteen 2015
Markus Nieminen, Creative, Partner, dynamo&son

13.30 Digitaaliset keinot osaksi lääkemarkkinointia
Jukka Takala, Account Manager, Healthcare, Rocky Advertising Oy

14.00 Miten luon onnistuneen digitaalisen palvelukokemuksen?
Kimmo Timonen, Head of Digital Service Design, Tieto

15.00 Digitaalisen palvelukokemuksen mittaaminen ja analysointi
Marko Filenius, Executive Consultant, Descom Oy
• Mitä hyötyä mittaamisesta on?
• Mitä työkaluja mittaamiseen käytetään ja miten valita oikeanlaisia mittareita?
• Miten hyödyntää mittaustuloksia oikein?

15.45–16.00 Yhteenveto päivän aiheista ja päätöskahvit

Lisätietoja

Viktoria Paananen (äitiyslomalla)
Asiakkuuspäällikkö
work (09) 6150 4965
Lataa yhteystiedot vCardina
Sitemap:

Sivusto ei ole optimoitu IE6-selaimelle

Päivittämällä selaimesi uudempaan versioon:

  • Varmistat uudempaa tekniikkaa sisältävien sivustojen näkymisen oikein
  • Lisäät verkkoturvallisuutta
  • Saat vakaammin toimivan selainympäristön

Päivitä uuteen Internet Explorer -versioon

Päivitä selaimesi alla olevasta olevasta linkistä uusimpaan Internet Explorer -versioon. Internet Explorer on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Microsoftin sivustolta.

Asenna Firefox

Voit vaihtoehtoisesti siirtyä kokonaan uuteen selaimeen, Firefoxiin. Selain on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Mozillan sivustolta.

Sulje