Lääketietokeskus Koulutus Koulutuskalenteri Lääkemarkkinointi 3.0 – Asiantuntijasta palvelukokonaisuuden rakentajaksi

Lääkemarkkinointi 3.0 – Asiantuntijasta palvelukokonaisuuden rakentajaksi

Tavoitteet

Asiantuntijasta palvelukokonaisuuden rakentajaksi -seminaaripäivänä
• saat uusia näkökulmia asiantuntijatyöhön ja sen kehittämiseen
• vahvistat osaamistasi asiakkuudenhallinnan kehittämisestä organisaatiossasi
• opit, miten luodaan hyvä ja luottamuksellinen asiakassuhde hoitohenkilökuntaan
• saat vinkkejä asiakaskohtaamisen jälkihoitoon.

Seminaaripäivä sopii

• lääkemarkkinoinnista sekä markkinoinnin suunnittelusta ja kehityksestä vastaaville
• lääkemyynnistä vastaaville ja myynnin parissa toimiville
• asiantuntijatehtävissä toimiville, jotka haluavat vahvistaa osaamistaan valituilla aihealueilla

Toteutus

Päivä rakentuu vuorovaikutteisista ja käytännönläheisistä asiantuntijaluennoista sekä iltapäivän workshopista. Kuulet sekä lääketeollisuuden että muiden toimialojen asiantuntijoita, niin akateemisia puheenvuoroja kuin organisaatioiden kokemuksia.

Ohjelma julkaistaan sen vahvistuttua.

Ilmoittautuminen

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä oli 4.11.2014, mutta voit edelleen ilmoittautua oheisesta ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4972. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliostasi. Tutustuthan osallistumis- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista: Ohjeita osallistujille

Tutustu myös seminaarisarjan viimeiseen päivään

Eettinen lääkemarkkinointi muuttuvassa toimintaympäristössä 9.12.2014

Tavoitteet

Asiantuntijasta palvelukokonaisuuden rakentajaksi -seminaaripäivänä
• saat uusia näkökulmia asiantuntijatyöhön ja sen kehittämiseen
• vahvistat osaamistasi asiakkuudenhallinnan kehittämisestä organisaatiossasi
• opit, miten luodaan hyvä ja luottamuksellinen asiakassuhde hoitohenkilökuntaan
• saat vinkkejä asiakaskohtaamisen jälkihoitoon.

Seminaaripäivä sopii

• lääkemarkkinoinnista sekä markkinoinnin suunnittelusta ja kehityksestä vastaaville
• lääkemyynnistä vastaaville ja myynnin parissa toimiville
• asiantuntijatehtävissä toimiville, jotka haluavat vahvistaa osaamistaan valituilla aihealueilla

Toteutus

Päivä rakentuu vuorovaikutteisista ja käytännönläheisistä asiantuntijaluennoista sekä iltapäivän workshopista. Kuulet sekä lääketeollisuuden että muiden toimialojen asiantuntijoita, niin akateemisia puheenvuoroja kuin organisaatioiden kokemuksia.

Ohjelma julkaistaan sen vahvistuttua.

Ilmoittautuminen

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä oli 4.11.2014, mutta voit edelleen ilmoittautua oheisesta ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4972. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliostasi. Tutustuthan osallistumis- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista: Ohjeita osallistujille

Tutustu myös seminaarisarjan viimeiseen päivään

Eettinen lääkemarkkinointi muuttuvassa toimintaympäristössä 9.12.2014

Seminaarin moderaattori

Katja Putto, palvelukehittäjä, Lääketietokeskus Oy

Puhujat

Vesa Ristikangas, Builder of Success, BoMentis Coaching House
Sirte Pihlaja, toimitusjohtaja, Customer Experience Optimiser, Shirute
Jouni Röksä, koulutus- ja tutkimuspäällikkö, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset SMKJ ry
Kai Virtanen, toimialajohtaja, Digia Oyj
Kalle Raitala, Marketing Manager, Diabetes, Sanofi Oy
Risto Vuorjoki, Head of Business Consulting, Fluido Oy
Mikko Veräjänkorva, toimitusjohtaja, Farenta Oy
Mervi Pänkäläinen, Innovation Strategist, Wonder Agency Oy 

9.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.30 Johdatus päivän aiheisiin
Seminaarin moderaattori Katja Putto, palvelukehittäjä, Lääketietokeskus Oy

9.35 Seminaarin avaus: Asiantuntijatyö murroksessa – Asiantuntijuuden uudet ulottuvuudet
Vesa Ristikangas, Builder of Success, BoMentis Coaching House
• mitä muuttuvalla asiantuntijuudella tarkoitetaan ja mihin suuntaan se on menossa?
• kuinka vahvistaa asiantuntijan identiteettiä myyjänä?
• asiantuntijat ja myyjät: joko – tai vai sekä – että?

10.00 Brändikokemuksen merkitys osana palvelukokonaisuutta
Sirte Pihlaja, toimitusjohtaja, Customer Experience Optimiser, Shirute

10.30 Jaloittelutauko

10.40 Asiantuntijan rooli lääketeollisuuden muuttuvassa toimintaympäristössä
Mervi Pänkäläinen, Innovation Strategist, Wonder Agency Oy

11.10 Asiantuntijabrändin rakentaminen myynti- ja markkinointityössä
Jouni Röksä, koulutus- ja tutkimuspäällikkö, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset SMKJ ry
• miten seuraan ja rakennan mainettani
• asiantuntijuuden rakentamisen pääkohdat
• miten arvioin/positioin itseni verkossa

11.40 Lounas

12.30 Asiakkuusprosessi – byrokratiaa vai markkinamuotoilua?
Kai Virtanen, toimialajohtaja, Digia Oyj
• mikä on asiakkuusprosessi ja milloin on oikea aika prosessin käyttöönotolle?
• mikä on asiakastarvealue ja kuinka rakennan asiakasymmärrystä päivittäin asiakkaan arjessa?
• mitä on asiakaslähtöinen johtaminen ja kuinka muokkaan toimintaympäristöä yhdessä asiakkaan kanssa?

13.15 Case Hoitotyön Pharmaca Fennica – Kokemuksia asiakaslähtöisestä palvelukehityksestä
Katja Putto, palvelukehittäjä, Lääketietokeskus Oy

13.30 Case lääkeyritys: Luottamuksellisen asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpitäminen hoitohenkilökuntaan, asiakassuhteen jälkihoito
Kalle Raitala, Marketing Manager, Diabetes, Sanofi Oy

14.00 Kahvitauko

14.30 CRM hyödyt, mahdollisuudet ja yleisimmät sudenkuopat asiakkuuksien hallinnassa
Risto Vuorjoki, Head of Business Consulting, Fluido Oy
• miten rakentaa selkeä asiakasportfolio?
• miten kehittää asiakkuudenhallintaa omassa työssä?

15.40 Onnistunut CRM-esimerkki lääketeollisuudesta
Mikko Veräjänkorva, toimitusjohtaja, Farenta Oy

16.00 Yhteenveto ja seminaaripäivän päätös

Lisätietoja

Viktoria Paananen (äitiyslomalla)
Asiakkuuspäällikkö
work (09) 6150 4965
Lataa yhteystiedot vCardina
Sitemap:

Sivusto ei ole optimoitu IE6-selaimelle

Päivittämällä selaimesi uudempaan versioon:

  • Varmistat uudempaa tekniikkaa sisältävien sivustojen näkymisen oikein
  • Lisäät verkkoturvallisuutta
  • Saat vakaammin toimivan selainympäristön

Päivitä uuteen Internet Explorer -versioon

Päivitä selaimesi alla olevasta olevasta linkistä uusimpaan Internet Explorer -versioon. Internet Explorer on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Microsoftin sivustolta.

Asenna Firefox

Voit vaihtoehtoisesti siirtyä kokonaan uuteen selaimeen, Firefoxiin. Selain on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Mozillan sivustolta.

Sulje