Lääketietokeskus Koulutus Koulutuskalenteri Lääkealan digipäivä 2017

Lääkealan digipäivä 2017

Toivottu tapahtuma järjestetään entistä monipuolisemmalla ja ajankohtaisemmalla ohjelmalla. Tervetuloa lääkealan digiosaajien joukkoon!

Miksi osallistua?

  • Kuulet digitalisaation kehityksen suuntaviivoista alan eturivin asiantuntijoilta.
  • Opit käytännön esimerkkien kautta, miten digitalisaatiolla edistetään potilaan hoitoa.
  • Saat uusia ideoita ja näkökulmia työhösi innovatiivisten case-esimerkkien kautta.

Teemat

Tapahtumassa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  • Sisältömarkkinointi
  • Verkkokauppa ja etämyynti
  • Markkinoinnin uudet työkalut ja digitrendit
  • Big Data in Healthcare – mahdollisuudet, uhat, rajat
  • Lääkäri ja digitaalisuus
  • Digimaailman potilas-/asiakaskokemus

Kohderyhmä

Tapahtuma on suunnattu erityisesti lääkealan markkinoinnin, myynnin ja viestinnän sekä palvelumuotoilun parissa toimiville. Tapahtumaan voivat osallistua myös lääketieteelliset ja terveydenhuollon asiantuntijat, jotka toimivat asiakas-/potilasrajapinnassa sekä muut aiheesta kiinnostuneet, jotka haluavat saada kokonaiskuvan siitä, mitä lääkealan digitalisaation kentällä tapahtuu nyt ja tulevaisuudessa.

Toteutus

Yksipäiväinen tapahtuma pidetään klo 9.00–16.15. Ohjelmassa on iltapäivällä rinnakkaisluentoja, joista 1. on suunnattu kokeneemmille osaajille ja 2. niille, jotka haluavat kehittyä digitaalisen viestinnän osaajiksi. 2. rinnakkaisosuus sisältää yhdessä tekemistä ja siihen otetaan enintään 30 osallistujaa. Voit valita paikan päällä kumpaan osuuteen osallistut.

Ilmoittautuminen

Mielellään viimeistään 6.9.2017 verkkosivujen ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4972. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliostasi. Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista: Ohjeita osallistujille.

Toivottu tapahtuma järjestetään entistä monipuolisemmalla ja ajankohtaisemmalla ohjelmalla. Tervetuloa lääkealan digiosaajien joukkoon!

Miksi osallistua?

  • Kuulet digitalisaation kehityksen suuntaviivoista alan eturivin asiantuntijoilta.
  • Opit käytännön esimerkkien kautta, miten digitalisaatiolla edistetään potilaan hoitoa.
  • Saat uusia ideoita ja näkökulmia työhösi innovatiivisten case-esimerkkien kautta.

Teemat

Tapahtumassa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  • Sisältömarkkinointi
  • Verkkokauppa ja etämyynti
  • Markkinoinnin uudet työkalut ja digitrendit
  • Big Data in Healthcare – mahdollisuudet, uhat, rajat
  • Lääkäri ja digitaalisuus
  • Digimaailman potilas-/asiakaskokemus

Kohderyhmä

Tapahtuma on suunnattu erityisesti lääkealan markkinoinnin, myynnin ja viestinnän sekä palvelumuotoilun parissa toimiville. Tapahtumaan voivat osallistua myös lääketieteelliset ja terveydenhuollon asiantuntijat, jotka toimivat asiakas-/potilasrajapinnassa sekä muut aiheesta kiinnostuneet, jotka haluavat saada kokonaiskuvan siitä, mitä lääkealan digitalisaation kentällä tapahtuu nyt ja tulevaisuudessa.

Toteutus

Yksipäiväinen tapahtuma pidetään klo 9.00–16.15. Ohjelmassa on iltapäivällä rinnakkaisluentoja, joista 1. on suunnattu kokeneemmille osaajille ja 2. niille, jotka haluavat kehittyä digitaalisen viestinnän osaajiksi. 2. rinnakkaisosuus sisältää yhdessä tekemistä ja siihen otetaan enintään 30 osallistujaa. Voit valita paikan päällä kumpaan osuuteen osallistut.

Ilmoittautuminen

Mielellään viimeistään 6.9.2017 verkkosivujen ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4972. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliostasi. Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista: Ohjeita osallistujille.

Puhujina

  • Mikko Rummukainen, Direct and Digital Marketing, Vapa Media Oy
  • Jenni Tyrni, vestintäjohtaja, Yliopiston Apteekki
  • Leevi Parsama, eCommerce Specialist, eCom Growth
  • Santeri Seppälä, palvelualuejohtaja, ylilääkäri, ESSOTE päivystyspalvelut
  • Pasi Kemppainen, Management Advisor, Serialization and Traceability, Santen Oy
  • Eija Warma, asianajaja, Castrén & Snellman
  • Kristiina Olmiala-Szep, toimitusjohtaja, suunnittelija, Design Valkea
  • Päivi Peltola, tuotepäällikkö, Novartis Finland Oy
  • Nina Sarén, Business and Strategic Marketing Director, Orion Oyj
  • Pekka Sivonen, johtaja/digitaalisuus, Tekes
  • Vilho Ahola, elintapalääkäri
  • Tanja Väyrynen, järjestösihteeri, kokemusasiantuntija, Suomen Kilpirauhasliitto ry
  • Markus Nieminen, markkinointiviestinnän suunnittelija, dynamo&son
  • Katariina Silander, tutkimusjohtaja, Aalto-yliopiston HEMA-Instituutti
  • Sammeli Liikkanen, Chief Digital Officer, Orion Oyj

Suunnittelutyöryhmä

  • Sammeli Liikkanen, Orion
  • Satu Ratia, Roche
  • Marko Miettinen, MSD
  • Erkki Soini, ESiOR
  • Päivi Kiviranta, Fimea
  • Jenita Pernell, Mainosreflex
  • Jarkko Antikainen, Pfizer
8.30 Ilmoittautuminen, aamupala & kohtaamisia
9.00 Moderaattorin päivän avaus: Sisällön merkitys digimaailmassa
Mikko Rummukainen, Direct and Digital Marketing, Vapa Media Oy
9.15 Miten myyt verkossa?
Verkkokaupan globaalit trendit
● Miten kaupan muutos vaikuttaa verkkokauppaan
Leevi Parsama, eCommerce Specialist, eCom Growth
9.45 Value-based healthcare ja digitaaliset ratkaisut - näkökulmia vaikuttavuuteen
Katariina Silander, tutkimusjohtaja, Aalto-yliopiston HEMA-Instituutti, DiRVa-hanke
10.15 Jaloittelutauko
10.30 Asiakkaat/potilaat uudessa palvelujärjestelmässä – itsemonitoroinnin merkitys
Santeri Seppälä, palvelualuejohtaja, ylilääkäri, ESSOTE päivystyspalvelut
11.00 Lääkärinä somessa: Suomen Facebookin suosituimman lääkärin kokemuksia ja näkemyksiä
Vilho Ahola, elintapalääkäri 
11.30 Apteekkialan digitalisaatio/verkko-ostaminen – tilanne nyt ja tulevaisuuden näkymät
Jenni Tyrni, viestintäjohtaja, Yliopiston Apteekki
11.55 Aamupäivän yhteenveto
12.00 Lounas
  1.1 Digitrendit ja Big Data 2.1 Workshop: Digimaailman asiakaskokemus (max. 30 osallistujaa)
13.00 Markkinoinnin työkalut ja digitrendit – mitä uutta?
Markus Nieminen, markkinointiviestinään suunnittelija, dynamo&son

Kristiina Olmiala-Szep, suunnittelija, johto sekä Terhi Lotvonen, suunnittelija, asiakkuudet, Design Valkea

Workshopissa pohditaan
● mistä rakentuu onnistunut asiakaskokemus
● miten tuon arvoa asiakassuhteeseen digikanavilla
● prosessin sudenkuopat ja niistä oppiminen

13.30 Paneelikeskustelu: Big Data in Healthcare – mahdollisuudet, uhat, rajat
Keskustelun moderaattori:
● Sammeli Liikkanen, Chief Digital Officer, Orion Oyj
Puhujat:
Pekka Sivonen, johtaja, digitaalisuus, Tekes
Pasi Kemppainen, Management Advisor, Serialization and Traceability, Santen Oy
Eija Warma, asianajaja, Castrén & Snellman
14.30 Kahvitauko
15.00 1.2 Pitching-sessio: Digitaaliset innovaatiot potilaan hoidossa  Äänestä paras! 2.2 Potilas lääkeinformaation keskiössä, case-esimerkkejä
 

Mukana huippukiinnostavat yritykset

Case Kaiku Health

Case Huoleti.fi

Case Etsimo Healthcare

Case Nightingale Health

● Case Potilasjärjestö – digitaalinen tiedottaminen ja palvelut 
Tanja Väyrynen, järjestösihteeri, kokemusasiantuntija, Suomen Kilpirauhasliitto ry
● Case Novartis, potilaslähtöiset digiratkaisut
Päivi Peltola, tuotepäällikkö, Novartis Finland Oy
● Case lääkepakkauksen QR-koodi (Lääkkeen käyttäjän näkökulma)
Nina Sarén, Business and Strategic Marketing Director, Orion Oyj

16.00

-16.15

Yhteenveto ja päivän päätös Yhteenveto ja päivän päätös

Lisätietoja

Milla Kajanne
Koulutuspäällikkö, FT
work 050 372 9162
Lataa yhteystiedot vCardina
Sitemap:

Sivusto ei ole optimoitu IE6-selaimelle

Päivittämällä selaimesi uudempaan versioon:

  • Varmistat uudempaa tekniikkaa sisältävien sivustojen näkymisen oikein
  • Lisäät verkkoturvallisuutta
  • Saat vakaammin toimivan selainympäristön

Päivitä uuteen Internet Explorer -versioon

Päivitä selaimesi alla olevasta olevasta linkistä uusimpaan Internet Explorer -versioon. Internet Explorer on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Microsoftin sivustolta.

Asenna Firefox

Voit vaihtoehtoisesti siirtyä kokonaan uuteen selaimeen, Firefoxiin. Selain on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Mozillan sivustolta.

Sulje