Lääketietokeskus Koulutus Koulutuskalenteri Lääkealan digipäivä 2017

Lääkealan digipäivä 2017

Toivottu tapahtuma järjestetään entistä monipuolisemmalla ja ajankohtaisemmalla ohjelmalla. Tervetuloa lääkealan digiosaajien joukkoon!

Miksi osallistua?

  • Kuulet digitalisaation kehityksen suuntaviivoista alan eturivin asiantuntijoilta.
  • Opit käytännön esimerkkien kautta, miten digitalisaatiolla edistetään potilaan hoitoa.
  • Saat uusia ideoita ja näkökulmia työhösi innovatiivisten case-esimerkkien kautta.

Teemat

Tapahtumassa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  • Sisältömarkkinointi
  • Verkkokauppa ja etämyynti
  • Markkinoinnin uudet työkalut ja digitrendit
  • Big Data in Healthcare – mahdollisuudet, uhat, rajat
  • Lääkäri ja digitaalisuus
  • Digimaailman potilas-/asiakaskokemus

Kohderyhmä

Tapahtuma on suunnattu erityisesti lääkealan markkinoinnin, myynnin ja viestinnän parissa toimiville. Tapahtumaan voivat osallistua myös lääketieteelliset asiantuntijat, jotka toimivat asiakas-/potilasrajapinnassa sekä muut aiheesta kiinnostuneet, jotka haluavat saada kokonaiskuvan siitä, mitä lääkealan digitalisaation kentällä tapahtuu nyt ja tulevaisuudessa.

Toteutus

Yksipäiväinen tapahtuma pidetään klo 9–16. Ohjelmassa on rinnakkaisluentoja, joista 1. on suunnattu kokeneemmille osaajille ja 2. niille, jotka haluavat kehittyä digitaalisen viestinnän osaajiksi. 2. rinnakkaisosuus sisältää yhdessä tekemistä ja siihen otetaan enintään 30 osallistujaa. Voit valita paikan päällä kumpaan osuuteen osallistut. Ohjelma julkaistaan sen vahvistuttua.

Ilmoittautuminen

Viimeistään 6.9.2017 verkkosivujen ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4972. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliostasi. Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista: Ohjeita osallistujille.

Toivottu tapahtuma järjestetään entistä monipuolisemmalla ja ajankohtaisemmalla ohjelmalla. Tervetuloa lääkealan digiosaajien joukkoon!

Miksi osallistua?

  • Kuulet digitalisaation kehityksen suuntaviivoista alan eturivin asiantuntijoilta.
  • Opit käytännön esimerkkien kautta, miten digitalisaatiolla edistetään potilaan hoitoa.
  • Saat uusia ideoita ja näkökulmia työhösi innovatiivisten case-esimerkkien kautta.

Teemat

Tapahtumassa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  • Sisältömarkkinointi
  • Verkkokauppa ja etämyynti
  • Markkinoinnin uudet työkalut ja digitrendit
  • Big Data in Healthcare – mahdollisuudet, uhat, rajat
  • Lääkäri ja digitaalisuus
  • Digimaailman potilas-/asiakaskokemus

Kohderyhmä

Tapahtuma on suunnattu erityisesti lääkealan markkinoinnin, myynnin ja viestinnän parissa toimiville. Tapahtumaan voivat osallistua myös lääketieteelliset asiantuntijat, jotka toimivat asiakas-/potilasrajapinnassa sekä muut aiheesta kiinnostuneet, jotka haluavat saada kokonaiskuvan siitä, mitä lääkealan digitalisaation kentällä tapahtuu nyt ja tulevaisuudessa.

Toteutus

Yksipäiväinen tapahtuma pidetään klo 9–16. Ohjelmassa on rinnakkaisluentoja, joista 1. on suunnattu kokeneemmille osaajille ja 2. niille, jotka haluavat kehittyä digitaalisen viestinnän osaajiksi. 2. rinnakkaisosuus sisältää yhdessä tekemistä ja siihen otetaan enintään 30 osallistujaa. Voit valita paikan päällä kumpaan osuuteen osallistut. Ohjelma julkaistaan sen vahvistuttua.

Ilmoittautuminen

Viimeistään 6.9.2017 verkkosivujen ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4972. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliostasi. Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista: Ohjeita osallistujille.

Puhujina mm.

  • Mikko Rummukainen, Direct and Digital Marketing, Vapa Media Oy
  • Pekka Lahdenne, lastentautien dos., linjajohtaja, Digitaalisten ja innovaatiopalveluiden linja, Lasten ja nuorten sairaudet, Helsingin yliopistollinen keskussairaala
  • Jenni Tyrni, vestintäjohtaja, Yliopiston Apteekki
  • Markus Nieminen, markkinointiviestinään suunnittelija, dynamo&son
  • Sammeli Liikkanen, Chief Digital Officer, Orion Oyj
  • Pasi Kemppainen, Management Advisor, Serialization and Traceability, Santen Oy
  • Eija Warma, asianajaja, Castrén & Snellman
  • Kristiina Olmiala-Szep, toimitusjohtaja, suunnittelija, Design Valkea
  • Päivi Peltola, tuotepäällikkö, Novartis Finland Oy
  • Nina Sarén, Business and Strategic Marketing Director, Orion Oyj

Suunnittelutyöryhmä

  • Sammeli Liikkanen, Orion
  • Satu Ratia, Roche
  • Marko Miettinen, MSD
  • Erkki Soini, ESiOR
  • Päivi Kiviranta, Fimea
  • Jenita Pernell, Mainosreflex
  • Jarkko Antikainen, Pfizer

Lisätietoja

Viktoria Paananen
Asiakkuuspäällikkö
work (09) 6150 4965
Lataa yhteystiedot vCardina
Sitemap:

Sivusto ei ole optimoitu IE6-selaimelle

Päivittämällä selaimesi uudempaan versioon:

  • Varmistat uudempaa tekniikkaa sisältävien sivustojen näkymisen oikein
  • Lisäät verkkoturvallisuutta
  • Saat vakaammin toimivan selainympäristön

Päivitä uuteen Internet Explorer -versioon

Päivitä selaimesi alla olevasta olevasta linkistä uusimpaan Internet Explorer -versioon. Internet Explorer on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Microsoftin sivustolta.

Asenna Firefox

Voit vaihtoehtoisesti siirtyä kokonaan uuteen selaimeen, Firefoxiin. Selain on ilmainen ja se on vapaasti ladattavissa Mozillan sivustolta.

Sulje