Aika ja paikka

Ti 30.10.2018 kello 12:00-16:15
Kesto: 1 päivä
Lääketietokeskus, Korkeavuorenkatu 35, 00130, Helsinki

Hinta

348.00€
(+ alv)

Etuhinta 295 euroa (+ alv), kun ilmoittaudut viimeistään 18.9. (kuusi viikkoa ennen koulutusta). Tämän jälkeen hinta on 348 euroa (+ alv). Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja kahvitarjoilut.

Koulutus on täynnä!
Kysy mahdollisia peruutuspaikkoja tai uutta toteutusta.

Miksi osallistua?

  • Saat tiiviin perehdytyspaketin lääkemarkkinointia säätelevistä ohjeista ja toimintatavoista.
  • Osaat tunnistaa ja arvioida lääkemarkkinoinnin eettisiä kysymyksiä.
  • Opit soveltamaan Lääketeollisuuden Eettisiä ohjeita työssäsi käytännön esimerkkien ja harjoitustehtävien kautta.
  • Kuulet, mitä ajankohtaista tapahtuu eettisen lääkemarkkinoinnin saralla – esim. someympäristössä sekä tutkimustiedon ja RWD:n hyödyntämisessä.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu erityisesti uusille lääkemarkkinoinnin, -myynnin ja terveysviestinnän parissa toimiville henkilöille.
Koulutukseen voivat osallistua myös markkinointi- ja viestintätoimistojen edustajat, tapahtumajärjestäjät sekä muut aiheesta kiinnostuneet, jotka tarvitsevat tiiviin perehdytys- tai kertauspaketin eettisestä lääkemarkkinoinnista.

Toteutus

Tehokas puolipäiväinen koulutus järjestetään tiistaina 30.10.2018 klo 12.00–16.15. Ilmoittautuminen ja verkostoitumiskahvi alkaa klo 11.30.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu koulutukseen mahdollisimman pian – viime syksyn tilaisuus oli loppuunmyyty!


Voit ilmoittautua oheisesta ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4973. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliosta. Peruutusehdot: ks. ohjeita osallistujille.

Ohjelma

 

11.30 llmoittautuminen 


12.00 Koulutuksen avaus 
Milla Kajanne, koulutuspäällikkö, Lääketietokeskus


12.05 Ydinasiat eettisestä lääkemarkkinoinnista 
Jaakko Laurila, erityisasiantuntija, Lääketeollisuus ry


13.30 Kahvitauko


14.00 Miten eettisyys näkyy lääkeyrityksen viestinnässä? 
Anne Palin, Product Manager, Amgen AB, sivuliike Suomessa


14.30 Eettisen lääkemarkkinoinnin sudenkuopat – harjoitustehtäviä


15.15 Ajankohtaista eettisestä lääkemarkkinoinnista

Jaakko Laurila, erityisasiantuntija, Lääketeollisuus ry

  • Lääkemarkkinointi some- ja digiympäristössä
  • Kliinisten tutkimusten käyttö: RWD ja meta-analyysi

 

16.15 Koulutuksen päätös

 

Testaa tietosi verkkotestillä

Koulutuksen jälkihoitona voit Eettisten ohjeiden verkkotestillä varmistaa ja osoittaa koulutuksessa oppimasi.

 

Eettisen lääkemarkkinoinnin ABC -koulutuksen osallistujat saavat verkkotestistä 20 % alennuksen.