Aika ja paikka

Ti 24.09.2019 kello 09:00-12:15
Kesto: 1 päivä
Lääketietokeskus, Korkeavuorenkatu 35, 00130, Helsinki

Hinta

394.00€
(+ alv)
Lääketietokeskus, Korkeavuorenkatu 35 Helsinki 00130

Seminaarissa opit monikanavaisuuden parhaat käytännöt ja saat konkreettisia vinkkejä digitaalisen lääkemarkkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Poimi kiinnostavat ideat innovatiivisista asiakastarinoista!

 

Seminaari toteutetaan lähikoulutuksena ja webinaarina. Webinaaritallenne on katsottavissa seminaaripäivän jälkeen kuukauden ajan. 

Seminaarin kohderyhmä

 

Seminaari on tarkoitettu erityisesti markkinoinnin ja myynnin parissa toimiville lääkeyritysten edustajille. Seminaari sopii myös apteekkien sekä markkinointi- ja viestintätoimistojen edustajille, jotka toteuttavat terveys- ja lääkeviestintää.

Seminaarin ohjelma


Moderaattori: Jukka Takala, Director, Healthcare, Rocky Advertising Oy

 

8.30 Ilmoittautuminen, aamukahvi ja pientä purtavaa

 

9.00 Tervetuloa seminaariin!
Jukka Takala, Director, Healthcare, Rocky Advertising Oy

 

9.05 Keynote: Monikanavaisen asiakkuuden trendit nyt ja tulevaisuudessa, monikanavaisuuden menestystekijät
Roope Mokka, tulevaisuudentutkija, kaupunkikehittäjä ja toinen Demos Helsingin perustajista

 

9.40 Keynote: Miten datavetoinen markkinointi uudelleenkirjoitti markkinointistrategian? Case brittiläinen monikansallinen vakuutusyhtiö Aviva 
Antti Mäki, yrittäjä | konsultti | Advisor | Keynote Speaker | sijoittaja

  • Miten datasta jalostuu informaatiota, oivalluksia ja liiketoimintaa luovaa sekä ohjaavaa tekemistä?
  • Kuinka todentaa datan vaikuttavuus?
  • Mitä tiukentuva lainsäädäntö ja normit merkitsevät datavetoiselle liiketoiminnalle?

 

10.15 GDPR ja asiakasdatan käyttö digitaalisessa lääkemarkkinoinnissa, sudenkuopat ja vinkit
Jaakko Laurila, lakimies, erityisasiantuntija, Lääketeollisuus ry

 

10.35 Kahvitauko

 

11.00 Sisältömarkkinointikampanjat digitaalisessa lääkemarkkinoinnissa, sudenkuopat ja niistä oppiminen
Paula Paloranta, pääsihteeri, Kauppakamari

 

11.40 Lääkeyritysten kokemuksia uudenlaisesta lääkemarkkinoinnista ja terveysviestinnästä

  • Pelillisyyden hyödyntäminen markkinoinnissa ja viestinnässä, Case Psyon Games ja GlaxoSmithKline
  • Potilasjärjestöyhteistyö ja vaikuttavaa viestimistä, Case Roche Pharmaceuticals

 

12.15 Yhteenveto ja seminaarin päätös

Seminaarin hinta ja ilmoittautuminen

 

Koulutuksen normaalihinta: 394 € + alv

 

Early Bird -hinta, kun ilmoittaudut viimeistään 13.8. (6 viikkoa ennen koulutusta): 295 € + alv

 

Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja päivän tarjoilut.

Ilmoittautuminen


Ilmoittaudu viimeistään 10.9.2019 verkkosivujen ilmoittautumislinkistä, sähköpostitse koulutus@laaketietokeskus.fi tai puhelimitse (09) 6150 4973. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliostasi. Huomioithan, että paikkoja lähikoulutukseen on rajoitetusti (40). Jos osallistut webinaariin, ilmoitathan siitä erikseen Lisätietoja-kentäss

 

Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista kohdasta: Ohjeita osallistujille.

Seminaarin sunnittelutyöryhmä
 

  • Heidi Hartman, Product Manager, Orion Pharma
  • Satu Tuomela, eMarketing Manager, Sanofi Genzyme
  • Hanna Kortelainen, Digital Marketing Specialist, Pfizer Oy
  • Jenita Pernell, Managing Director, Mainostoimisto Reflex Oy
  • Tommy Schulman, Product Manager, Orion Pharma
  • Marko Miettinen, Customer Solutions Manager, MSD Finland Oy