Aika ja paikka

Ti 24.09.2019 kello 09:00-12:15
Kesto: 1 päivä
Hotel Lilla Roberts, Pieni Roobertinkatu 1–3, 00130, Helsinki

Hinta

394.00€
(+ alv)
Hotel Lilla Roberts, Pieni Roobertinkatu 1–3 Helsinki 00130

Seminaarissa opit monikanavaisuuden parhaat käytännöt ja saat konkreettisia vinkkejä digitaalisen lääkemarkkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Poimi kiinnostavat ideat innovatiivisista asiakastarinoista!

 

Seminaari toteutetaan lähikoulutuksena ja webinaarina. Webinaaritallenne on katsottavissa seminaaripäivän jälkeen kuukauden ajan.

Seminaarin kohderyhmä

 

Seminaari on tarkoitettu erityisesti markkinoinnin ja myynnin parissa toimiville lääkeyritysten edustajille. Seminaari sopii myös apteekkien sekä markkinointi- ja viestintätoimistojen edustajille, jotka toteuttavat terveys- ja lääkeviestintää.

Seminaarin ohjelma


Moderaattori: Jukka Takala, Director, Healthcare, Rocky Advertising Oy

 

8.30 Ilmoittautuminen, aamukahvi ja pientä purtavaa

 

9.00 Tervetuloa seminaariin!
Jukka Takala, Director, Healthcare, Rocky Advertising Oy

 

9.05 Keynote: Digitalisaatio - monikanavaisuus, asiakaskokemus ja tulevaisuus
Roope Mokka, tulevaisuudentutkija, kaupunkikehittäjä ja toinen Demos Helsingin perustajista

 

9.40 Keynote: Miten datavetoinen markkinointi uudelleenkirjoitti markkinointistrategian? Case brittiläinen monikansallinen vakuutusyhtiö Aviva 
Antti Mäki, yrittäjä | konsultti | Advisor | Keynote Speaker | sijoittaja

  • Miten datasta jalostuu informaatiota, oivalluksia ja liiketoimintaa luovaa sekä ohjaavaa tekemistä?
  • Kuinka todentaa datan vaikuttavuus?
  • Mitä tiukentuva lainsäädäntö ja normit merkitsevät datavetoiselle liiketoiminnalle?

 

10.20 Kahvitauko

 

10.40 Sisältömarkkinointikampanjat digitaalisessa lääkemarkkinoinnissa, sudenkuopat ja niistä oppiminen
Paula Paloranta, pääsihteeri, Kauppakamari

 

11.20 Lääkeyritysten kokemuksia uudenlaisesta lääkemarkkinoinnista ja terveysviestinnästä

 

Case 1: Pelillisyyden hyödyntäminen markkinoinnissa ja viestinnässä
Olli Rundgren, CEO, Psyon Games ja GlaxoSmithKline

 

Case 2: Potilasjärjestöyhteistyö ja vaikuttavaa viestimistä
Satu Ratia, Patient Relations Manager, Roche Oy


Case 3: Reuma 360 – potilaan kokemuspolku palvelumuotoilun lähtökohtana
Laura Helenius, Country Brand Leader, Pfizer Oy

 

12.15 Yhteenveto ja seminaarin päätös

Seminaarin hinta ja ilmoittautuminen

 

Seminaarin normaalihinta: 394 € + alv

 

Early Bird -hinta, kun ilmoittaudut viimeistään 13.8. (6 viikkoa ennen koulutusta): 295 € + alv

 

Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja päivän tarjoilut.

 

Virallinen ilmoittautuminen päättyi 10.9.2019 mutta voit edelleen ilmoittautua verkkosivujen ilmoittautumislinkistä. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erityisruokavaliostasi. Huomioithan, että paikkoja lähikoulutukseen on rajoitetusti (40). Jos osallistut webinaariin, ilmoitathan siitä erikseen Lisätietoja-kentässä.

 

Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista kohdasta: Ohjeita osallistujille.

Seminaarin sunnittelutyöryhmä
 

  • Heidi Hartman, Product Manager, Orion Pharma
  • Satu Tuomela, eMarketing Manager, Sanofi Genzyme
  • Hanna Kortelainen, Digital Marketing Specialist, Pfizer Oy
  • Jenita Pernell, Managing Director, Mainostoimisto Reflex Oy