Aika ja paikka

To 18.11.2021 08:30 - Ke 01.12.2021 11:30
Kesto: 14 päivää
WEBINAARI, 00000, Helsinki

Hinta

990.00€
(+ alv)
WEBINAARI Helsinki 00000

Hienoa, että klikkasit katsomaan, mistä on kyse. Vaikuttaa siltä, että omaat juuri sopivan annoksen uteliaisuutta ja halua ymmärtää asiakkaita tullaksesi kasvattamaan asiakasymmärrystä kanssamme.  


Oletko samaa mieltä, että tänä päivänä menestyvät ne yritykset, jotka ymmärtävät asiakkaitaan? Asiakasymmärrys on hyvän asiakaskokemuksen kulmakivi. Kun tunnet asiakkaat,  myynnin ja markkinoinnin kohdistaminen onnistuu paremmin ja asiakkaille on helpompi tuottaa wow-elämyksiä, jotka sitouttavat heitä yritykseen. Nyt on varmasti sopiva hetki pysähtyä ihan hetkeksi ja kuunnella asiakasta.


Tässä osallistavassa koulutuksessa pääset kuulemaan terveydenhuollon ammattilaisten ja potilasjärjestön edustajan arkea; heidän tavoitteitaan, työtehtäviään ja kipujaan. Opit myös, kuinka ostajapersoonia voi luoda.


Koulutus koostuu kolmesta aamupäivästä. Kahden ensimmäisen aamupäivän aikana kuulemme yhteensä neljää asiakasta; hoitajaa, yleislääkäriä, erikoislääkäriä sekä potilasjärjestön edustajaa. 


Kolmantena aamupäivänä työstämme ryhmissä ostajapersoonia. Kukin osallistuja osallistuu yhden ostajapersoonan työstöön, mutta saa käyttöönsä koko ryhmän ostajapersoonat.

Valmennuksen kohderyhmä

 

Koulutus on tarkoitettu erityisesti lääkeyritysten markkinoinnin, myynnin ja viestinnän parissa toimiville sekä lääketieteellisille asiantuntijoille. Koulutus sopii myös terveys- ja lääkeviestintää toteuttaville mainos- ja viestintätoimistojen edustajille sekä muille asiantuntijoille, jotka haluavat ymmärtää paremmin asiakkaitaan.

Valmennuksessa opit

 

  • Miksi asiakasymmärrys on tärkeää

  • Kuulet neljän asiakkaan arjesta heidän omin sanoin

  • Kuinka rakentaa ostajapersoona

  • Verkostoidut muiden osallistujien kanssa

 

Koulutus ei edellytä aiempaa kokemusta ostajapersoonien työstöstä. 

Ohjelma

 

Asiakkaan kertomaa aamupäivät

18.11.2021 ja 25.11.2021   klo 8.30-11.30 


8.30 Hyvää huomenta & alustus aiheeseen
9.00 Asiakkaan puheenvuoro:

Kliinikkopuhuja vahvistetaan mahdollisimma pian (18.11.)

Satu Lindqvist, Sairaanhoitaja, Reumahoitaja, HUS (25.11.)


9.45 Keskustelua
10.00 Tauko
10.30. Asiakkaan puheenvuoro: 

Marianne Pelto, järjestösuunnittelija, Diabetesliitto (18.11.)

Riikka Nevala, osastonylilääkäri, syöpätautien osasto,  HUS (25.11.)


11.15 Keskustelua
11.30 Kiitos päivästä ja ensi viikkoon

 

Ostajapersoona työpaja

1.12.2021 klo 8.30-11.30


8.30 Hyvää huomenta ja alustus aiheeseen
9.00 Ostajapersoonan työstöä ryhmissä

10.15 Tauko

10.30 Ostajapersoonien esittely ja keskustelua.
11.30 Kiitos päivästä 

                      
Pandemia-tilanteen salliessa 1.12.2021 work shop voidaan järjestää myös paikan päällä Lääketietokeskuksen tiloissa. Etäosallistuminen mahdollista tässäkin tapauksessa.

Toteutus


Valmennus toteutetaan osallistuvana toteutuksena Teams:n välityksellä.

Muutokset valmennuksessa ovat mahdollisia.

Hinta ja ilmoittautuminen

 

Hyödynnä nopean varaajan etu ja ilmoittaudu Early Bird -etuhintaan 795 € (+ alv) 18.10. mennessä. Sen jälkeen normaalihinta on 990 € (+ alv). 

 

Valmennukseen otetaan mukaan 20 osallistujaa, ole nopea ja varmista paikkasi heti.
Valmennus toteutetaan, mikäli minimi osallistujamäärä (10 henkilöä) täyttyy 2.11.2021 mennessä.


Ilmoittaudu koulutukseen verkkosivun ilmoittautumislinkistä. Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista kohdasta: Ohjeita osallistujille

 

Kouluttajat

 

Päivi Asikainen

Päivi Asikainen
Fasilitoijana toimii Greigen perustaja ja valmentaja Päivi Asikainen. Päivillä on yli 15 vuoden kokemus lääketeollisuudesta erilaisista rooleista, nykyisin hän työskentelee asiakasymmärryksen parissa Greigessä. Päivi syttyy kohtaamisesta ja innostamisesta.  Hän odottaa näkevänsä tässä koulutuksessa juuri sinut.

 

Salla Sariola
Salla Sariola

Salla Sariola on toinen Greigen perustajista sekä valmentaja. Hän on työskennellyt pitkään lääkealalla ja myynnin parissa. Nykyisin Salla auttaa asiakkaitaan syttymään somesta sekä valmentaa heitä somen algoritmien ja sisältöjen kiemuroihin. Salla innostuu asiakkaiden onnistumisesta. 

 

Palautetta aiemmasta toteutuksesta

 

"Hyvä asiakaskokemus ja onnistunut myyntityö edellyttävät syvällistä ymmärrystä ja kiinnostusta asiakkaan arjesta. Uskallan väittää, että paras tapa ymmärtää asiakkaan arkea on kysyä siitä asiakkaalta ja antaa hänen kertoa. Kiireellisessä ja dynaamisessa työarjessa mahdollisuudet pysähtyä ja kunnolla syventyä asiakkaan toimintaympäristöön ovat rajalliset. Päivin vetämä Asiakkaan kertomaa -tehovalmennus antoi siihen timanttisen mahdollisuuden, jossa pääsimme kollegojen kanssa kysymään ja kuulemaan asiakkaan arjesta, onnistumisista, haasteista ja siitä, mikä pitää hänet öisin hereillä. 
 
Jos haluat konkreettisesti sukeltaa asiakkaasi arkeen, suosittelen Asiakkaan kertomaan -tehovalmennusta sinullekin! Paras asiakasymmärrystä kehittävä valmennus, johon olen koskaan päässyt osallistumaan!"


Viktoria Paananen,  Avainasiakaspäällikkö, Lääketietokeskus Oy